selamlar hanımlar ben 20+3 le gidiyorum.
anlamadığım bir şekilde inanılmaz kilo aldığımı hissediyorum.
yani görünürde çok fazla kilo da yok gibi
ama tartıdaki rakamlar fazla.
8 kilo aldım şimdiden.
kusma,mide bulantısı,tiksinme hiç yaşamadım.
sürekli acıkıyorum 😂
Hayatımda hiç kilo problemi de yaşamamıştım.
verilir dimi 🥹