bsra4213 Kızlar doktor adetinin 3.günü gel bebek için tedaviye başlayalım dedi ama içeriği hakkında bir şey söylemedi ilk olarak ne yapılır biliyor musunuz
Kediannesi1 bsra4213 klomen veya femara verebilir yumurta büyütme çatlatma uygulayacaktır yumurta takibi yapacaktır büyük ihtimal hayırlısı olsun inşallah
Birhayalimvr bsra4213 ilk klomen tedavisine baslicak canim bende bu ay aynısını yaşadım ilk 2 ay klomen catlama ignesi denicez olmazsa aşılama oda olmazsa tüp bebek dedi insallah gerek kalmaz
bsra4213 Birhayalimvr çatlatma iğnesine gerek yok çünkü yumurtlama değerim 13 çıktı ve daha çocuk isteyeli 1 yıl olmadı doktor acele ediyor bence