Kızlar nasilsiniz?Ben o kadar üzgünümki.Lutfen sona kadar okuyun rica ediyorum belki basina gelen vardirda brn bir rahatlarim.Bugün bebeğimi doktora götürdüm.2 ay+6günlük sadece 3650 gram((2800 dogdu hastaneden 2700le cikdi)40 gunlukken 3450 olmusdu cok sevinmisdim iyi almis büyüyor diye ama bugün 2ay+6gunlik goturdum doktora 3650cikdi 26 günde sadece 200 gram almış.Boyu 56.5 bas cevreside guzelmis sagligida iyi ama kilosu az minicik.4 günlügünden beri yapnizca anne sutu emiyor.Ama 2 ay+6 günlükdü 3650 gram cok azdegilmi((Napim bebegimin kiko almasi icin doktor protein agirlikli beslen dedi birde omega vitamini yazdi icicem.Eger 3 ayin bitiminde kilo almazsa mamaya gecicez dedi bende asla gecmek istemuyorum anne sutu yesin istiyorum en azindan 6 ayina kadar anne sütü emsin istiyorm ben napicam bebegim nasil kilo alicak napmam lazim benim gibi olanlar varmi?İlk bebegim benim cok tedieginim…