Aslii- Merhabaa bende yarın 12 haftalık oluyorum vallahi şu an pek bir şey hissedemiyorum mide bulantım hiç olmadı şükür ki ama bir kaç gündür sabahları midem bulanıyor ve çok duygusal oluyorum ağlıyorum falan 🥲 bir de yine bir kaç gündür iştahım yok gibi günlerim bu şekilde geçip gidiyor . Pazartesi gününe de randevu aldık ikili tarama testi yaptıracağım inşallah 🤰🏻🙂