meryembuldu Herkese merhaba hamileligimin 32+3 haftasindayim. Daha once 2 kez daha kanamam olmustu bugun yeniden kanamayla hastahaneye geldim bebegin kalp atislari iyi ama kanama cok azda olsa devam ediyo benzer durumda olanlar var mi