ttgb38 yok yok panik olmayın, sadece tedbirli olun.. dinleyin bebeğinizi mesela, ya da ağrınızı.. şiddetlenecek mi, sürekli mi belli aralıklarla mı geliyor, kasılma başlıyor mu? Benim gece boyu geçmedi ağrım, doğum sancısı gibi de değildi.. ertesi öğlen suni sancı başladı, suyum da gelmeye başlamıştı ama.. siz gözlemleyin kendinizi