Bende inegöldenim ilk çocuğumu Aritmi de doğurdum bunu da devlet e gideyim dedim zorunlu sezeryan diye ilk zamanlar yeni bi doktor gelmişti Hasan Yılmaz akın diye ona gittim sonra gün verdiği günlerde izinli olmaya başladı randevu zaten bulamıyorum ilaç falan hiç bileyde yazmadı o zamanlar çok halsiz ölü gibiydim sonra tekrar Aritmi ye döndüm doktorum Hakan İbrahim boyar ilk doktorum da oydu çok memnunum verdiği ilaçlar çok iyi geldi bi ayda toparladım kendimi doğumun için de Aritmideki memnundum