pinaarrylmz kızlar bebeğinizi kesede ilk kez kaçıncı haftada gördünüz? 6+1 de kesenin görünüp bebeğin görünmemesi normal mi?
Reyhan3564 pinaarrylmz normal canım. Ben 5+3 te keseyi gördüm. 8+3 te gidip hem bebeği hemde kalp atışını duydum