Asyacata tambirleydi benim de 75gr yüklemeyle 1,m.saatim 185 çıktı. Bana diyet önerdi. Şeker takibi yaptık. Takiplerimde 1. Saatim120- 140-150 bandında çıkınca başka bir şey yapmadık.
_Buse_0505 tambirleydi merhaba bende 23 haftalık hamileyim de 2 hafta snra gel yapalm dedi doktor nasl yapılıyor bu test tam olarak
Cnsu11 tambirleydi benimde aynı bu şekilde çıktı önce diyet verldi diyet ile hala yüsek çıkıyordu şimdi insülin kullanıyorum
Gunes17 tambirleydi yanlış hatirlamiyosam 140 veya 150 mi ne çıkması gerekiyordu sınır oydu yani üstünden 2 sene geçti tam hatirlamiyorum
tambirleydi Asyacata anladım tesekkür ederim bem daha sonucumu gösteremedim greve takılanlardanım :( muhtemelen diyetisyene yönlendirecek ozaman
201520202023 _Buse_0505 eczane yada kantinden glukozlu icicej aliyosun kac ml oldunu doktor soyliycek ac karna veriyosun kan once aclik sekeri o icicegi iciyosun 5 10 dk icinde sonra 1 saat gecicek 2. Tokluk Kani vereceksin tekrar 1 saat sonra 3. Kani verceksin
Ilksen-30 Ben yaptırmadım yükleme evde kendim ölçüyorum açlık 100 geçmicek tokluk 1.saat 140 I 2.saat 120 geçmicek dedi bu şekilde bakıyoruz Beyaz ekmek yeme asla onu yediğim gün geçiyor benim yemediğimde geçmiyor ona dikkat ettim