Eminehatiopoglu yuruyus yapiyorum en basindan beri ama arada aksadigi zamanlar oluyor tabi. Benim de 5 gunum kaldi ama doktor gelmezse ekstra 1 hafta bekleriz sonra rahim agzina konan bir fitille dogumu baslatiriz dedi. Kayda deger bir sanci da cikmiyir nst'de. Bebek erkek. Bekliyoruz bakalim