123Hamis123 Ben cam ve plastik arasında kalıp plastik aldım. Aventin plastiği öyle kalitesiz de değil zaten, o ara telaşem olur hızlı hareket ederim kırarım diye düşündüm. Bir de çevremde kullananlar var bence bebek için ağır biraz, o yüzden plastikten yana kullandım tercihimi🫶🏼