cansuarslan arkadaslariniz sizi dusunup sevdikleri icin iyi olmaniz icin sizin icin faydali olacagina inandiklari tavsiyeleri vermisler ama gebelik hormonlari ve annelik kaygisiyla batmayacak sey batiyor insana iste. Bir de bunlar iyi olanlar, surekli negatif konusan olumsuz elestiren insanlar var ki hakikaten onlari hic konusturmamak lazim. Ne gebelikte ne lohusalikta caninizi sikmayin. Siz doktorunuzun soylediklerinden sasmayin. Saglikli dengeli beslendikten sonra doktorun onayiyla egzersizlerinizi yuruyusunuzu yaptiktan sonra kimi bunye az alir kimisi cok alir. Onemli olan saglikli olmak. Bosver nasilsa hemen veriliyor denmesine de bakmayin. Bu da bunye isi emzirirken daha eski kilosuna donen de var bir daha donemeyen de. Hatta ilk cocukta hemen kendiliginden verip 2. Cocukta 3 senede veremeyen de. Dogum da ayni sekilde, fazla kilonun dogumu zorlastirdigi bilinen bir gercek olsa da catisi musait kani demiri yeterli bebegin kilosu gelisi musait bir anne kilolu olup da daha kolay da dogurabilir. Siz saglikli olmaya ve stres yapan her seyden herkesten uzak durmaya bakin. Hormonlarinizla hosgorunuzun savasinda hosgorunuzun yaninda olun. Baskalarina mudahele etme sansimiz yok cunku. Allah hepimizin yardimcisi olsun 🙏