Bebegim3444 _Anonimdenim bende 9 haftalığım dun sancım vardı epey korktum sordum ama megersem rahim genişledi içinmiş. Bugun kesildi.
_Anonimdenim Bebegim3444 çok afedersin akıntı var mı acaba bende gebelıkten kaynaklı sanırsam akıntı da oluyor enfeksıyon damlası kullanıyorum
Bebegim3444 _Anonimdenim tabi akıntı da nornal. Ben zaten fitil de kullandigim icin fazlasıyla var bende.