Seribanakkurt hem özel hem devlet kontrolüm oldu özelde ki doktorum şahsen kendim çatı muayenesi yapıyorum eğer zorlanacağın bir durum varsa 38. Hafta gibi sezeryana alıyorum bu benim tercihim devlette vede bazı doktor arkadaşlar çatı muayenesi yapmıyor 41e kadar ağrı sancı çekiliyor doğum anında bir bakıyo ki vücut yapısı normale uygun değil o zaman mecburen sezaryen oluyo bence o kadar ağrıya ve beklemeye gerek yok dedi doktorunuzun bakış açısıyla da alakalı benimde aklıma hep eskiler gelir ozamanlarda makina yok teknoloji yok sezeryan yok zor olsada doğum bir şekilde olmuş şuan özellere şahsen pek güvenim yok devlette de belki önceden kontrol yapan varsa bile doğum anına kadar vücut doğuma hazırlıyo kendini günü tamamen bittikten sonra masa da karar verilmeli bence buna baktın olmuyor rahim açılmıyo mecbur ameliyat ama daha doğuma var üç hafta sen doğuramazsın denmeside bir garip