Kozlar gece 3ten beri aşırı derece de kusuyorum hiç bişey içmememe rağmen de devamlı altıma kaçırıyorum kusarken ama çok fazla üşütmüş olabileceğimi düşünüyorum ama altıma kaçırma konusunda bebeğim suyu falan olabilir mi çıkan su 13haftalık hamileyim önceleri de kusmam oluyordu ama bir kere