Tugceinciuak Kizlar spinal anestezi istiyorum ama spinal anestezide de genel anestezide de kesilirken vs. hissedenler oldugunu okudum duydum gercekten mumkun mu ya yasayan oldu mu boyle birsey ne yaptiniz yasadiysaniz
NewMom__ Tugceinciuak Bende okudum okduğunuz doğru ama eksik. Hissetmek derken acıyı hissetmiyorsunuz sadece bebeğin çıkış anını, bastırmaları vs hissediyorsunuz diye okudum ben hep.
Alposannesi14_ Tugceinciuak bende doktoruma acıyo diye bağırmıştım ama asla acı yok canım, o psikolojiyle girdiğim için doğuma öyle hissettim, o acıyı hissetsen duramazsın dedi doktorum korkma öyle yazılar da asla okuma, spinal anestezi kadar güzel bişey yok
ozley Tugceinciuak 2 hafta önce sezaryen oldum kesinlikle o an ağrı acı hissetmiyorsunuz. Hafif itme çekmeleri hissediyorsunuz. O da acısız bir şekilde.
Busraakay_26 Tugceinciuak hayır acıyı hissedilmiyor o çekiştirmezler bebeğin çıkışını hissediyorsun o kadar yokla uyuşuyor ve kontrol ediyorlar ☺️
burcudemirr NewMom__ evet bende aynı şekil okudum duydum hep onun diisnda bildiğim kadarıyla hissedilmiyor hisiedilse komple uyuturlar genel anestezi yaparlar yani direk
Yenianneperci35 Yazmelegi_ geneli nasıl oldunuz🙈 ben de spinaldan korkuyorum çok paniğim o ortamı görünce dayanamam diyorum
Daisy0000 Tugceinciuak Uyuşma sağlandıysa acıyı hissetmenin mümkünatı yok. Ben daha beni hazırlıyorlar sanıyordum ,bi ağlama sesi geldi,kesmişler haberim yok
Tubagns1508 Tugceinciuak hayır canım kesinlikle yaşamadım 0 acı 0 hissiyat sadece göğsümde baskı ve mide bulantısı hissettim ben
Sabina13 Tugceinciuak normal dogum yaptim dikislerim oldu…hissediyordum ama aciyi deyil…iste ipliyin siyrilip cikmasi falan gibi seyler..yani umursanacak bir sey deyil…
dilay_06 Tugceinciuak acı hissedilmiyor spinalde genel olmadığım için bilmiyorum hatta bebeği görene kadar beni doğuma hazırlıyorlar sanıyodum
Ebus2045 Tugceinciuak dokunmalari,ellemelerini hissediyorsun sadece acıyı hissetmiyorsun. Ben doktora daha uyusmadim hissediyorum vs demistim onun psikolojisiyle girdim doğuma. Doktorda bana ya hemen bı iğne daha yapın falan dedi sonra bebeğimin ağlamasini duydum meğer kesmişler. Sallanıyordu sedye ben uyusuklugu kontorol ediyorlar sanıyorum meğer onlar bebeği cikariyorlarmis. Düşünme bunlari varsayalım ki uyusmadin ki uyusuklugu kontrol etmeden baslamiyorlar illaki komple uyutup yaparlar. Bende Eylül’de 2. Dogumumu yapicam ama sanırım bunun kaçıncı doğumla alakası yok hala bende düşünüyorum.
Papatyaaa__ Tugceinciuak benim kardeşim spinal anestezi oldu acı hissedilmiyor imkansız hissedilmesi ama çocuğu aldıklarında hissediyorsun aldıklarını ama acıyı hissedemezsiniz
Nurcihannan Kız şöyle şeyler okuyup korkutma kendini ne yalan söyliyim çok tırsıyorummmmmmmmmmmm normal gbi benimki suan için
1408 Tugceinciuak 20 gün önce sezeryan oldum acıyı hissetmiyorsunuz ki bebek çıkarken çekişmeye hissediyorsunuz ama acı değil
Bahaarrrk Tugceinciuak her an hissediliyor ama asla acı hissi olmuyor yaşadım birebir korkutma kendini 😚
Yazmelegi_ Yenianneperci35 acil alındım ben ameliyata zaten genel istiyordum uyuttular sonra uyandım ameliyathaneden odaya gidiyoruz ağrım felan yoktu zaten onlar direk ağrı kesici vs ayarlamislar muhtemelen ondan yoktu 6 saat sonra da ilk yürüyüşü yaptık çok kolay geçti