Fatmateke Kızlar devlet hastanesinde doğum yapacagım ama sigortası olmayan kişilere ücretliymiş galiba ve baya tutuyormuş siz oldunuz mu ücret ne kadar tutuyor bilgilendirirmisiniz
Daisy0000 Fatmateke Normal sigortanız yoksa sadece genel sağlık sigortanızı yatırın 300-400tl bişey..
visnelibrownie Fatmateke hiç böyle bişey duymadım.. Bende devlette doğum yaptım ama sigortam vardı o yüzden bilgim yok
Birkucukprens Fatmateke Suriyeliler bile elini kolunu sallaya sallaya doğum yapıyor devlette T.C. vatandaşından nasıl ücret ister devlet ayıp vallahi iyiye gitmiyoruz
Fatmateke Daisy0000 hastanede çalışan bi tanıdıgımız var o dedi yeşil kart başvurusunda bulun yoksa cok cıkar ücret diye ama bakalım inş öyle değildir
Birkucukprens Nurcihannan hiç denk gelmedim etrafta gördüklerim de var ödeseler mutlaka söylerlerdi bence biz para ödüyoruz savaştan geldik devlet bizden para alıyor derler kaldı ki eczanede bile pek bir ödeme yapmıyorlar
Nurcihannan Birkucukprens ben kontrole gittiğimde denk geldim muayeneye gelmiş önce ödeme yapmalısınız dedi veznedki kız kayıt yapmadı para ödemeden
Daisy0000 Fatmateke Ameliyat öncesi yapılan testin ücreti bu düşünün..Yani sigortasız ciddi miktarlar ödersiniz