Senem8435 ben de internette bu şekilde okudum maalesef, ama size çok hak veriyorum sosyal bir devlette herkesin eşit haklara sahip olması gerek. Ben de avukatım, ödediğimiz primlere göre alacağımız para zaten çok düşük olacaktır ama hakkımsa hakkımı kullanmak adına yol arıyorum şu an