Kızlar 11+4 haftadayım dün doktorum göbekten progestan dex kesti( kanamam gelmişti die 6. Haftadan beri kullanıyordum) ve fitili de sadece gece 1 tane atmamı söyledi bu sabah baktım kahve rengi lekem gelmis bi kerecik ince bi cizgi gibi basına gelen var mı bunları bıraktıktan sonra yasayan bu durumu.