Elcoo123- ilk hamileligimde 6. Ayda odemlerim sisliklerim başladı bunda çok şükür 7,5 ayligiz şuana kadar hiç olmadı. Galiba yediklerimiz çok etkiliyor ilk oğlumda çok fazla kilo almıştım ve her buldugumu yerdim ödemin çok oldu bunda kahvaltı ve akşam yemeği dışında ekstra bişey yemediğim için olsa gerek 1,5 kilo aldım ve ödem olmadi