Kizlar yeni dogum yaptim birkac gun oldu topuk kanidir sarilik degerleri takibidir 3 gündür ust uste kan veriyor bugun gene bakilacak bir de bunun bir zarari olur mu bugün baktitmayip iki gün ara versem ellerin üstü mosmor oldu artik içim gidiyor zaten minicik biseu acaba o kani anne sütüyle hemen aliyor mudur bilen var mi