Zeynepikranur Son ana kadar doktor ne yapar kızlar 37haftayım ama gelmeye niyeti yok gibi erken konısuyorum ama öyle bir ihtimal olursa neler yapılır?
35_tecrube Eda_okur0110 bende bekliyorum geçen adet olur gibi kırmızı leke geldi gittim hastaneye iki gün yattım ne su ne başka leke ne sancı yok geri çıkardılar bugünde çöz az az kahve leke var gibi sancida yok denecek kadar az bekleyim bakalım ne olur bu arada 37+4 teyiz
Yagmurella4165 Yani normal olani zaten 40 41 haftaya kadar durmasidir ama bu 37 haftadan itibaren bol bol hurma ananas suyu ananas meyvesi ve acılma egrezsizleri yapılmalı arkadaşlar