Selam kizlar ben bugun itibarıyla 29+5 haftalik hamileyim. Son 1 haftadır öfke topu yutmuş gbiyim sürekli kaygılarım var kendimi kafamın içinde kavga ederken buluyorum. Normalde pek dertli biri degilimdir hayatin akisina birakmayi severm ama ne yaparsam yapiyim rahatlaymiyorum. Kocam suan is icin sehir disinda ben annemlerde kaliyorum. Bana katlanan herkes cennetlik yeminle. Ben bile kendi mutsuzluguma katlanamiyorum. Kocam gelsin onu paraliycam aslinda. Kaygilarimla ilgili konu basliklari soyle *bebek icin alisveris yapilmasi lazim *para lazim *yatakodama yatak basligi almam lazim *para lazim *hangi hastanede dogum yapicam * doktorumu degistirsemmi *devlette dogursam bedavaya getirirm aslinda *bu cocuk benim icimden nasil cikacak *hastane cantasi hazirlamaya baslamam lazm *kaynatamı eşekler kovalasın bi işe yaramadı zaten bu güne kadar *dogumda yanimda kim durcak *rahat dogurabilecekmiyim *nasil bi anne olucam *ben o kadar sabirli degilimki *aldigim kilolari verebilcekmiyim *ya çatlaklarim olursa *ya memelerim sarkarsa bu ve bunun gbi binlerce soru sorun!?