Merhabalar arkadaşlar. 13 haftalık hamileyim bu 3. Hamileliğim. Nerdeyse her gün başım ağrıyor bunu yaşayan var mı aranızda. Eskiden de basım agrirdi ama her gün agrimazdi. Çok çok kötü bir ağrı diyemem ama neredeyse her gün başım ağrıyor . Varmı aranızda aynı durumu yaşayanlar. Bide yemek yiyemiyorum sabah bulantisindan ziyade akşam da olsa her yemekten sonra midem bulanıyor yediklerimi çıkarıyorum kötü oluyorum. Şimdiden tesekkurler