peri5860 özel okulda öğretmenlik yaptım ve yine özel okulda idarecilik yaptım. Tabi ki de kıyaslama yapmak için demiyorum ama bir de özel okul öğretmenini düşün. Şu anda yurt dışında yaşadığım için çalışmıyorum ama ülkeme döndükten sonra elbet mesleğime geri döneceğim. O zaman ben de üç kuruş paraya nasıl öğretmenlik yapacağımı düşüneceğim. Geçimimi nasıl sağlayacağım, öğrencilere nasıl verimli olacağım. Çok zor ülkemizde gerçekten çok zor. Düşündükçe kararıyor içim. Karnımdaki bebek için düşünmemeye çalışsam da büyüyeceği yer ülkemiz. Allah hepimizin yardımcısı olsun.umarım hepimiz hal ettiğimiz değeri bir gün alırız.