yokaglamiyomgozumadozkacti_- paşalar dediğiniz kişiler geçen gün bir beyin cerrahına silah sıkılması ve son anda birinin silahı sıkan kişinin eline vurması sayesinde hayatta kalması nedeniyle grev kararı aldılar. Avm banka vs hiçbir yere silah sokulmazken hastanelere rahatlıkla sokulması normal mi sizce? Yazdılar çizdiler kimse umursamadı, seslerini nasıl duyuracaklar? Bilemiyorum, ben destekliyorum. Acil durumlar için aciller açık, diğer durumlar için randevuları başka günlere erteliyorlar zaten.