2cat1baby Canım biz 7 takım aldık sadece. 3-4 tulum, 4 alt üst takım, 7 zıbın. Bizi de uyarmışlardı çok almayın diye. Bolca 3-6 aylık aldık. 14-15 zıbın vardır. 8-10 takım da kıyafet vardır. Ama 3-6 aylar bile değişiyor, bazıları belli büyük ve geniş. Çoğu da çekiyor. Büyük olanlardan almaya çalıştım. 9 aylık da dizdik biz mevsimine göre. Max 1 hafta yetesilik almayı tercih ettik, böyle böyle 1-2 yaşa kadar dizdik kıyafetlerini. Bi de zıbınlar küçülürse zıbın uzatma aparatları var, onlardan aldık, eni sığarsa boydan uzatıp giydirmek için, 20 tl gibi bi fiyatı var