Miamor0121 Kızlar evimi taşıyorum beyaz eşyalarımı 2 3 yıl kullanamayacam paketli kalacak ama icerisinde koku falan kalmamasi icin bi yontem bilen varsa yardimci olursaniz cok sevinirim
leila1 Miamor0121 önce sirke karbonatla silin sonra hepsinin kendine ait temizleyicileri var en son onları kullanıp biraz hava aldıktan sonra kapatırsınız