Kızlar merhaba ben büyük hantal beşikler yerine, anne yanı gibi olan beşiklerden tercih ettim. Ama altına destek için sunta koyuluyor ya o suntayı ben koymak istemiyorum. Sunta olmadan kullanılır mı sizce bebeğim 3 gün sonra aramıza katılacak hayırlısıyla