gzdee11 benimde bugün alttan muayene etti kese var gibi ama daha net olmasını beklerdim dedi betam 1989,00 bu değerlere göre gözükmesi gerekirdi dedi ama bazen dokuların arasında kalıp birden gelişebiliyormuş dış veya boş gebelik yok dedi anlamadım kafamız karıştı iyice yarın tekrar gideceğiz bakalım