Bussuusu Yusufayazin__annesi kullandım ilk ay kimyasal ikinci ay 8 haftalık beneğimin kalbi durdu açıkçası biraz ona bağladım eşim varikosel ameliyatı olmuştu 4. Ayıydı belkide sağlıksız sperm ile döllendi sağlıksız olup düştü bilemiyorum
Bride_6470 Yusufayazin__annesi ben de kullandım hiç bi faydasını görmedim jeli bıraktım o yüzden hamile kaldım bilmiyorum bazıların da işe yarıyormuş
Aysinnn Ben de duydum konuyu takip edeyim ☺️ almayı düşünüyorum ama korkuyorum forumlarda bi kaç kişi kimyasal gebelik olduğundan bahsetmiş.
Yigit_Yagiz_Moms Yusufayazin__annesi ben muadilini kullanmıştım içerikleri aynı. Prefert jel. Ama fiyat olarak gynoseed daha uygun. Ben tavsiye ederim ilişkiyi de kolaylaştırıyor. İki kere kullandım ikisinde de sağlıklı gebelik elde ettim
Aysel_krdg Yusufayazin__annesi ben 2 kez kullandım hamile kaldım bence faydası var ama kimyasal oldu sorun benimle alakalı normalde de hamile kaldığımda kimyasal oluyor ama bence faydalı denemelisin çok hamile kalan var
tlhmrv Aysel_krdg kimyasal sadece kadından kaynaklanmiyo canım bn 4 kez düşük yaptım 3 u kimyasaldj sorun bn değil eşimin spremindeydi morfoloji ve hareket yüzünden kalitesiz spremden dolayı. O yüzden sorunu tek kendinde arama eşinle ilgili de testler yaptır
Yusufayazin__annesi Aysel_krdg ikinci çocuk istiyor uz biz bir oğlum var ikinci olmadı düşük ve kimyasal oldu hep
tlhmrv Aysel_krdg tüp bebek yaptırdık canım çok şükür bı oğlum oldu şimdi yine hamileyim buda tüp bebek