Minikmucizelere Herayy sen onu bosver canim bak ben hesapliyim anlarsin 26 sinda 50 iki gun sonra 28 i 100 30 u 200 bugun 400
Minikmucizelere Gixemm yanlış hesapliyosun iste iki kati diyosun 6 gun gecmis siz kac gununkini hesapliyosunuz
Minikmucizelere Gixemm bak tomurcuk kullankcisinin yazdigini doktor fazla artmis bile demis anladin mi şimdi nasi hesaplanıyo😉
ANMZD Benim dün betam 25 çıktı 3+4 ken öğrendim ve bugün kadın doğuma gittim hesap yaptı Yarın yani çarşamba 50 Cuma 100 Pazar 200 Salı 400 olması gerekli dedi ve aynı saatlerde vereceksin kanını dedi bakalım Salı gününe bekliyorum