Merhaba öncelikle herkese daha önce bir hamilelik geçirdim sonu kötü olduğu için uzun zamandır korunuyordum bebek istemiyordum ama geçenlerde bir kaç kez geri cekilme yontemi ile ilişki oldu ve adetim 2 gün gecikti test yapmaya korkuyorum açıkçası aynı zamanda ağrı batma sizlama da var kaset testlerde 2 gün gecikmeyle doğru sonuç alabilir miyim yoksa biraz daha beklemeli miyim sizce ?