Mrsfly Kızlar 30+5 den merhaba, benim sütüm geldi ya geceden sabaha baya akmış üstüme. Tecrübeli annişler napmam lazım? Göğüs pedi felan mı kullanmak en doğrusu olur?
Esrafatih01 Mrsfly sıkmayın erken doğumu tetikliyormus peçete felansa katabilirsiniz ya da göğüs pedi hangisini uygun görürseniz 🌺
minikmucizeemaak Mrsfly Ah siz 30 haftaya ilginç diyorsunuz, ben 21+0 ım benim de damla şeklinde geliyor 😂 Asıl ilginç benimki hatta erken diye bu ne diye anneme attım bu zamanda süt gelebileceğini düşünmemiştim
Mrsfly Esrafatih01 yok sıkmıyorum zaten evet hazırlıksız yakalandım gögüs pedi sipariş ettim 😂 teşekkür edeirm
Sena00 Mrsfly benim ilkinde daha erken geldi baya da oluyordu kıyafetim falan hep sırılsıklam oluyordu