Asilaliaras ben yorumlara bakarak ve tecrübeli olduğunu düşünerek selma ömür hanımdan almıştım ilk randevumu ilk gittiğimde 30lu haftalara yakındım öncesinde evime yakın olduğu için vatan medipol gidiyordum kontrollere hep bi acaba değiştirsem mi diye düşündüm ama hala kendisine gidiyorum değiştirmicem 35 haftalık oldum 38den sonra Doğum olcak zaten selma hanım biraz soğuk gelmişti sessiz sakin bi yapısı var normal Doğumda herkes çok memnun kalmış sezeryan Doğumla ilgili yazı bulamadım o yüzden de kararsız kalmıştım gülsün hanıma mı geçsem diye ama önemli olan elinin hafif olması inş öyledir diye umuyorum🙈