Aykem Kızlar günaydın. 22 haftalık gebegim banyoya girerken eşikte düştüm sağ tarafıma doğru . Sağ taraflarım hep çizildi .göbeğimin üstüne değil sağ tarafım. doktora gitmem gerekirmi. Şimdilik ağrım sızım yokta.
2prenses_masal-oyku Aykem bende 4 aylıkken ilk kızımda balkonda karda kayıp düşmüştüm hareketleri iyiyse sıkıntı yok ama içim rahat etsin derseniz gidin
Daisy0000 Aykem 19 haftalikken çok çok kötü şekilde popomun üzerine düşmüştüm ,popom mosmor olmuştu o derece.. Cok şükür bir problem olmadı ama ben yine de doktora gittim