Tusse18 post açsam herhalde direkt böyle yazardım ben de. Bu gece 22+3 olacağım. Dün gece sabaha kadar döndü etti hareket etti bugün tık yok. Karnım yumuşadı. Çok yiyorum acaba mide şiştikçe içerde alan açıyor da bebeğin hareketleri mi hissetmiyorum dışardan diyorum.