Yknpnr 35 haftalık hamilym rahimde inanılmaz bi ağrım var hareket ederken ağlamaklı oluyorum acaba açılma olabilir mi
Amargi_nes Yknpnr eger o kadar kötüyse normal degil canim. Aglayabilcek kadar agri varsa acile bi git bekleme bile
Seyhann Yknpnr 1 aydır bende de var canm 38 oldum hala devam ediyo yatağımda hareket edemiyorum kalkamıyorum ağrı yüzünden ama açılma değil merak etme muayene oldum açıklık yoktu
Zeliha66 Yknpnr canım tabikide olabilir ben daha 2gün önce kasık bel agrısıyla gittim rahimde yumuşama varmış 24+4yüz daha
Amargi_nes Yknpnr o zaman korkma canim. Dua et. De insllh agrim sancim bu arkadaslara gider. Senin daha vaktin var. Biz ayimizdayiz biz doguralim once sen dur canim.parasetamoll
Amargi_nes parasetamoll he yaw. Biz zorla gelsinler diyoruz ma. Normaldir bizde olmamasi😁 dunden beri hopluyom zipliyom ne hareketler yapiyom gorsen. Yine tik yok kahpikte. 🐰😓😩😁😁😁
Amargi_nes parasetamoll ya ben. Her gun yollardayim yuruyom kosuyom. Ona buna yardim ediyom. Olmuyo ama gelmiyo
Amargi_nes Yknpnr bizde olsun canim ya. Agrimiz sancimiz olmadan nasil dogurcaz. Biz simdi bile dogurmak istiyoruz. Ama olmuyor. Gelmiyorlar haaa😩😓🐣🐰