Mrveml Kızlar 2 hafta öncede aynısı olmustu camasırımda renksız su gıbı kokkusuz bı ıslaklık olusmustu hastaneye gıttık herhangı bısey yok dedıler tahlıl yaptılar bugun yenıden aynı sey oldu ama bı kere degıl sureklı ıslanıyor cok fazla tuvalete gıdıyorum ayrıca bugun tuvaletten sonra ıyıce temızlenıp kurulandıgıma emın oluyorum ama camasırım yıne ıslak oluyo basına gelen varmı ????
Nergs199 Mrveml bende öleyim .normal mis bu durum .aşırı bisekildr olmadıgi sürece bi sorun yok diye düşünüyorum.
Mrvkrgl06 Su gelmesi sinsi bişey değilmiş yani geldiğini hem kokusundan hemde çokluğundan anlarmışsın. Ama yinede emin olmak için Bi doktora görünmek gerek