Yagmurella4165 Kızlar adetime 2 gün kaldı erken gebelik testi yaptım çıkmadı ümidi kesmelimiyim bu arada adet olacağıma dair hiç bir belirti şuanda yok
gamzecgr Yagmurella4165 ümitlendirmek istemem herkesin bünyesi farklıdır ama benim ilk hamileliğimde hiç belirti yoktu erken test yapmıştım çıkmamıştı regli olmam gereken gün erken test yaptım da silik çıkmıştı geç döllenmeydi
Hasret5506 Yagmurella4165 jaha hele benimki 18 inde kan verdim 0.2 idi 20 regl günüm olmadım 26 sında kan verdim 1.5 di yine olmadım sabah hastaneye gittim beta verdim eve geldim test yaptım iki cizgi 2 dkka sorna betam çıktı 65.9 du yani olabilir neden olmasın 😍