Sine_3347
Sine_3347 bebeğin minyon mu? Kaç kilo gibi doğar? 0-1 aylık kıyafet pek önermem 0-3 aylık al bir tane 10 lu hastane çıkışı al diğerleri 3 lu yada beşli olsun , inan bebek çok çabuk büyüyor ve birsuru gereksiz şey almış oluyorsun
çit çitli badi, ayaklı tulum ve çit çitli üst - (beş altı tane yeter ), zaten sonrasını her çarşı ya çıkmada büyüdükçe alıyorsunuz, bebek bezi kilosuna göre başlanır 3kg üzeri doğacağı için 1 numara ile başlıyorum ben, hava sıcaklığına başlı olarak battaniyeler yine mevsime göre tercih edin 10 lu hastane çıkışında birtane oluyor, onun gibi 2-3 tane lazım olabiliyor, bebek için minik yastıklar var ya bogulmamasi için sola doğru yaptiriyorlar (mide yukarda kalsın baskı olmasın kusmasin boğulması diye) sırtına destek amaçlı o yastiklardan koyuyorlar. Ve yine önemli ilk bir iki hafta bebeğin altını değiştirirken pamuk tarzı satılan şeyler var ıslatıp siliyorsunuz, ıslak mendil yeni bebeyi tahriş etmesin pisikle uğraşmayın, bazı anneler kimyasal olduğu için. Hep pamukla ıslatıp temizliyor, ama insan bikiyor ondanda,
Sütün gelmesi için masajlar yapıyorsunuz yada pompalar kullaniyorsunuz,
Tabi doğum şekliniz sezeryan ise daha uzun kaldığınız için hastanede (48saat) kendinize iki-3 takım pijama iç çamaşırı,ped, bir iki tane hasta bezi, bebeğe mama yapmak için ketil tarzı ısıtıcı,biberon, mama ( biberon ucu yeni doğan uyumlu yumuşak birşey olacak) kendinize terlik havlu,
Havlu kağıt
Yine hastanede yemek içmek önemli gün kurusu hoşafı (kabız olmamak için), içmek için şu,
Kuru dut, çorbalar (baharatı az), meyve ,
Yani boğaz önemli 😁 kısacası kendinize iyi bakıyorsunuz,
Ha süslü bir anneyseniz süslü lohusa takımları,tüylü terlikler, taçlar ( fotoğraf cekiyorlarya)😁.
İlk gebeliğim sezeryandi bunlar dışında lazım olan birşey olmadı