Özelden hizmet alıyorsanız eğer doktorunuzun numarası var ise iletişim kurup kendisine ulaşın. Bende yaşadım, bazen yaşıyorum ama doktoruma mesaj atıyorum. Sağ olsun bana dönüş yapıyor. Gerekiyorsa hastaneye çağırıp nst ye alıyor gerekmiyorsa söylüyor. O haftalarda yaşadım mesela kasık ve bel ağrısı nst ve ultrason muayenesi için aldı beni. Çok şükür bir şey çıkmadı. Şimdi 6 günüm kaldı. Her hafta nstye giriyorum ve ultrasona. Bebek normal doğuma hazırlanıyor kesik kesik ağrılarına yönelik dedi. Burda şimdi gitmeyin braxton hicks kasılmaları desem belki Allah korusun ciddidir bebeğe sebep olmak istemem. Belki de ciddi değil yalancı sancıdır. Bunu en iyi bilen takibinde olduğunuz doktorunuzdur. İhmale gelmez hiçbir şey.