123blogggh Kızlar karnımın alt tarafında uzun zamandır düzenli şekilde ritmik halde pıt pıt diye hissediyorum başta kalp atışı diye düşündüm ama hep hissetmiyorum ve bu kadar net kalp atışını hissetmem diye düşündüm 34+5iz bu konuda bir fikri olan var mı
Caglaermis1 123blogggh hıçkırık olabilir canım ara ara bende hissediyorum o şekilde bizde 38 haftaligiz
Mrvkrpnr 123blogggh bndede aynı şekilde uzun süre atıyor herkes hıçkırık diyor diye bnde öyle düşündüm doktora sormayı unuttum zatn sorsak da herşeye normal diyorlar
Rabia_91 123blogggh hıçkırık o 🤭 benimki de çok hıçkırıyor. Sonra rahatsız oluyo bi hareketleniyor, biraz su falan içiyorum arada işe yarıyor ama bazen hakkaten beni bile rahatsız ediyor ki zavallım içerde kim bilir ne kadar sinirleniyordur 😅
Tanli1993 Hıçkırık canim onlar 🥰 bizde gün içinde 4 5 defa oluyor Hıçkıra hıçkıra bi hal oluyor sıpam🥰 korkulacak bisey değil
Nskmkk Mrvkrpnr ay katılıyorum o normal bu normal. Bu hıçkırığı herkes hissedemiyor yalnız etrafımda çok hamile var kime söylesem uyduruyorum gibi baktı ama o ritmik hareketler hıçkırık. Bazen günde dört beş kez bile oluyor normal hatta iyi bi şeymiş. Doktorumuz tam nedeni bilinmemekle birlikte bebeğin anne karnında bi şeyler yurtmasından olabiliyor bu kılları olabilir mesela dedi. Eğer bebiş çok saçlı ve kıllıysa dökülen kıllarını yutabiliyormuş
Mrvkrpnr Nskmkk AA öyle mi hiç duymamıştim ilk defa duydum doktorlar detaya girmediği için evet herkesde olmuyor bnde şaşırıyorum bazende çok şükür bı sıkıntı yoktir diye düşünüyorum
neslisahctnky-554 Nskmkk nedenini hiç böyle düşünmemiştim bilgi için teşekkür ederim 🤗 ritmik hareketleri ben de hissediyorum özellikle bebeğin oldu tarafta sadece o kısım atıyor ama hızlı atıyor ben de hıçkırık diyordum ama hızlı ritmik atış bana tuhaf geldi normal de aralıklı mı oluyor yoksa kalp atışı gibi peş peşe hızlı mı oluyor bilginiz var mı?
Nskmkk neslisahctnky-554 kalp atışı gibi ritmik ama çok hızlı da değil yavaş da değil normal bi insanın hıçkırığı gibi aslında. Bebeğimin başı aşağıda ben sol kasığımda hissediyorum hep sabah öğle akşam bi iki kez tutuyor toplamda gün içinde beş altı kere beş on dk da sürüyor yani yavrum kıyamam sarsılıp duruyor