Drftm ben 19 dan beridir net hissediyorum ilk gebeliğim şuan 24+3 üm geceleri tekmesi uyandırıyor hatta geçen 2 gün hissetmedim ağır temizlik yaptım çok korktum gittim doktora direk yorgunluk ve gerginlikten oda hissetmiyor bıgünden sonra hissedersin yine düzenli dedi yoksa 19 dan ogüne kadar yani 4 gün öncesine kadsr şiddetli bi şekilde hissediyodum şuanda da öyle Allaha şükür çok takıyosan ondan olabilir sırt üstü yat ve biraz bekle akşamları hissediyosan sıkıntı yoktur Allahın izniyle ama içine kurt düşüyosa doktora sormadıysan bence sormalısın canım 🌸