Birminikannesi1 Kızlar ben bugün cinsiyet öğrendim %70 erkek dedi doktor değişme ihtimali var mı erkek çocuk da değişmez diyorlar doğru mu
Azra41 Birminikannesi1 Doktoruna güveniyorsan ve makinasi eski değilse değişmez bence. Ben 12+6 da öğrendim doğurdum 9 aylık oldu bilene 🥰
Nur_50 Birminikannesi1 bende aynıyım sizle bana kesin erkek dedi doktorum ama benim son adet göre 13+3 ultrasonda 14+3 çıktı
ikizprensesannesi @Birminikannesi1 Erken canım belli olmaz değişebilir benim 19 da değişti 23 te kesinleşti🌼
Biranneikibebek_ Zehraa93 kaçıncı haftalarda kız dediler bana da çıkıntı var ama emin olamıyorum dedi doktor bende kararsız kaldım inan
Birminikannesi1 Zehraa93 ya bana şey dediler erkekse değişmez ama kız degisebiliyormus detaylı bilmiyorum tabi
Birminikannesi1 Nur_50 benimde normalde son adet tarihime göre 12+5 ultrasona göre 13+3 perinatolojiye gittim bugün ikili test için orda söylediler