Benim ilk gebeliğim 37+0 haftadayım ve bugün ilk kez çatı muayenesi oldum, kesinlikle hiçbir acı, sıkıntı yaşamadım sadece 10 sn felan sürdü herhalde hissetmedim bile hiç kafana takma çok rahat ol ben de birsürü yorum yazı okudum neden öyle acı çektiklerini anlamadım inan ki. Ben her zaman rahat ve pozitif olmaktan yanayım 🤩👌