EbruSamet Haribo çoğunluk herkes tık yok diyor valla bende bi 40ı görürüm buna kanaat getirdim çünkü 1.5 cm açılma var gelme isteğinde bile bulunmuyor hanım kızımız😅
EbruSamet Benanneyim olabilir canım işte ondan korkuyorm bakarken suyunu falan patlatır masallah ya da zaten catı ağrım var catı kemiğime cok baskı yapar mı valla canım orda suan bayılmayayım masada😂
EbruSamet Mhmtmdh ayyyy onu yapar mı bana acaba valla canım orda benim şuan catı ağrım cok var acıdan bayılabilirim de😂😂
Annesininbalbocugu EbruSamet Çok kötü oldum dun gece o yüzden bugün acile gittik acilde ki doktor hemen açıklığa baktı bı cm dedi 35+2 haftaligim ama valla erken olmasına rağmen sancilarim var diye baktılar bide haftaya gidicem 36 olunca 🙈
EbruSamet Annesininbalbocugu hmm çatıya bakmamış ozmaan açıklığa aletle bakıyor çatıya eliyle 🙈😁 aletle bana da cok baktı açıklığım olduğu için çatıya ilk giricem yarın 🤦🏼♀️ Benimde sancım çıkmıştı nst de öyle baktı sonra durdurdular sancılarımı bildiğin Doğum sancım varmış ama ben hissetmiyordum 36dan önce gelmesin diye ilaç falan kullandım şimdi 37 olduk ne gelen var ne giden 😄
Annesininbalbocugu EbruSamet yok canım hem aletle baktılar hemde elini bı soktu içime hiç bişi bile demeden baktı bı cm açıklık var dedi o kadar 😔 Birazcık canım yandı ama fazla değil
Irmakselim EbruSamet benim ilk doğumumda cati muanesinde 5 cm açıklık vardi ve doguma aldi direk beni suyumunonlar patlatti buda ikinci gebeligim 2 hafta sonra cati muamesi yapicak korkuyorum
Balkiz EbruSamet ben çatı muayenesinden 1 gün sonra doğurdum. Gece suyum geldi. Ama sancım olmadığı için suni verdiler. O da fayda etmedi mecburen sezaryen olmuştum.
EbruSamet GizemTayfun yapmıyor diye biliyorm ben canım sezeryana karar vermişsen çatıyla işi yok çünkü seni normal Doğuma ikna etmek istiyorsa catıya bakar ama doktorunda tamam sezeryan diyorsa bakmaz
Burctn EbruSamet kendini kasma yeterli canim insanlarımız ne yazik ki karşıdaki kisiyi düşünmeden konusuyolar
EbruSamet Annesininbalbocugu aaa cok erken Çatına bakmış heralde heran gelebilir düşüncesiyle çatın müsait mi diye baktı benim düşüncem 🤔
Annesininbalbocugu EbruSamet Çatışma bakmadı 🤔 Sadece ben sancilarim var diye gittim oda açıklığa baktı daha doğuma var ama bebiş doğum pozisyonunda dedi bu kadar sadece 🤷