freuze hatırladım canım hatirlamaz miyim 🌸 Zeynep Kamil den çıktıktan sonra özel de ki doktoruma gittim , pruloton verdi o gün bir doz vuruldum , pazartesi gidicem tekrar bakalım ne durumdayim , iğneler fayda etmezse dikiş yaptiricam büyük ihtimal. İnşaallah gerek kalmaz . Çok şükür tamamen açık değil ama doktorla izledik bazen açılıp kapanıyor . Dikiş de bazen ters etki yapablyormus bebek enfeksiyon kapabiliyor , doğum gerçeklesiyormus. İnşaallah bunlar olmicak , ben bebeğime güveniyorum içim de kıpır kıpır , inanıyorum herşey düzelcek 🙏 Zeynep Kamilin ortamı beni mahvediyor , üzülecegim yoksa da üzülüyorum psikolojim bozuluyor sürekli ağlama modunda oluyorum daha önce yattım biliyorum. Şimdi evdeyim annemdeyim dinleniyorum o bakıyor bize Allah razı olsun. Bahsettiğin doktoru bi araştıricam bakalım gitme şansım olursa giderim inşaallah. Senden dua istiyorum , bi an ismini görünce sevindim. 💕 Sen naslsn , ne durumdasn 😊