ebrulina Merhabalar Yarın detaylı ultrason yaptıracağız 21+6 da özellikle yapılması gereken bir şey var mıdır tok gitmek gerekiyor sanırım çikolata yemeli miyim mesela ?
Anne_2cocugu ebrulina yok gidin ve çikolata birde vişneli meyve suyu için bebis pek bi hareketli oluyor☺️