Bal_1604 dilarabasciftci benimde öyle bende 37.haftadayim normal sanırım internetten araştırdım biraz yani öyle diyor
bendeanneoldum_ dilarabasciftci bende de var artış bide kollarım içi kaşınyo sizde de varmı bu kaşımak istemiyorum ama böyle tatlı tatli kaşınıyo yeni yeni olamaya başladı
Bal_1604 dilarabasciftci bu ara farklı şeyler oluyor zaten sizde durum ne bilmiyorum ama 😁 ben başlarda çok sık lavaboya gitmezdim ama bu hafta durumlar değişti ödem var ellerim açıyor
dilarabasciftci bendeanneoldum_ bende ara ara göbek kaşınıyor sadece birde uyumak artık iyice zorlaştı